اخبار ورزشیفوتبال جهان

فیفا برزیلی های لیگ برتر انگلیس را محروم کرد

فیفا به باشگاه های لیگ برتر انگلیسی اطلاع داده که نمی توانند از بازیکنان برزیلی خود استفاده کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، فدراسیون فوتبال برزیل از فیفا درخواست کرده که به بازیکنان برزیلی حاضر در لیگ برتر انگلیس اجازه بازی ندهد.

طبق گزارش پل جویس از نشریه تایمز، فیفا به باشگاه های لیگ برتر انگلیسی اعلام کرده که به مدت ۵ روز نمی توانند از بازیکنان برزیلی استفاده کنند. این بازیکن ۸ نفر بوده که در باشگاه های منچسترسیتی، لیورپول، چلسی و منچستریونایتد توپ می زنند.

پل جویس البته نوشته که به دلیل ارتباط خوب اورتون با فدراسیون برزیل، این تیم می تواند از «ریچارلیسون» در بازی های لیگ برتر استفاده کند.

علت محرومیت این باشگاه ها، این است که آنها اجازه ندادند که بازیکنانشان در مسابقات فیفادی حاضر شوند. فیفا نیز به همین دلیل می خواهد امکان استفاده آنها در بازی های پیش رو از آنها بگیرد. علت عدم انتقال این بازیکنان به مسابقات ملی نیز این بود که انگلیس و برزیل در لیست قرمز کرونایی یکدیگر قرار دارند و باشگاه ها به همین دلیل اجازه به خروج بازیکنان ملی پوش خود ندادند.

همین مسئله نیز باعث شد تا بازی برزیل و آرژانتین در روز یکشنبه شب لغو گردد. آرژانتین از ۴ بازیکن لیگ برتری خود استفاده کرد که پلیس فدرال برزیل به همین دلیل وارد مسابقه شد تا آنها را دستگیر کند. این مسابقه نیز لغو شده و هنوز مشخص نیست فیفا چه رایی در خصوص آن اتخاذ خواهد کرد.

۸ بازیکن محروم طبق گزارش تایمز به شرح زیر است:

آلیسون بکر، فیرمینو، فابینیو از لیورپول

ادرسون –گابریل ژسوس از منچسترسیتی

فرد از منچستریونایتد

تیاگو سیلوا از چلسی

رافینیا از لیدزیونایتد

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دو =

دکمه بازگشت به بالا