اخبار ورزشیفوتبال ایران

عسگری: داوری بازی پرسپولیس و تراکتور مشکلی نداشت

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور مسابقه پرسپولیس و تراکتور و کمک‌هایش قضاوت خوبی را انجام دادند.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت مهدی سیدعلی در بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز اظهار داشت: تیم داوری این مسابقه از داوران با تجربه و خوب بودند که قضاوت خوبی را هم به نمایش گذاشتند. سیدعلی داور وسط و کمکی مثل ابوالفضلی از جمله داوران با سابقه فوتبال ما محسوب می‌شوند. داور به خوبی بازی را کنترل کرد در دقیقه ۴ مسابقه به درستی روی اخباری دروازه‌بان تراکتور اعلام خطا کرد. البته اخباری هم نمک داستان را زیاد کرد و این خطا اخطاری نداشت و داور هم به درستی فقط خطا اعلام کرد.

وی افزود: اولین کارت زرد بازی را به شماره ۳۴ تراکتور( میلاد فخرالدینی) داد که با بی پروایی روی بازیکن پرسپولیس تکل زد. در صحنه‌ای از بازی هم شجاعی به دلیل خطای گرفتن معترض بود و معتقد بود باید کارت زرد نشان داده شود در حالیکه گرفتن به تنهایی کارت زرد ندارد ولی در زمانی که گرفتن باعث شود یک حمله موثر از حریف گرفته شود باعث اخطار می‌شود همانطوریکه سعید اقایی به دلیل خطای گرفتن در نیمه زمین تراکتور کارت زرد دریافت کرد زیرا یک موقعیت حمله موثر را از حریف گرفت و دو مهاجم با یک مدافع قرار می‌گرفتند.

عسگری با اشاره به کار خوب ابوالفضلی اظهار داشت: این کمک داور هم در یک صحنه به درستی آفساید نگرفت و باعث شد که بازی ادامه پیدا کند. البته در صحنه‌ خطایی که منجر به گل پرسپولیس شد هم می‌شد به بازیکن تراکتور کارت زرد داد. در کل بازیکنان در نیمه  دوم کمی عصبی شدند و به داور در برخی صحنه‌ها معترض شدند اما در کل تیم داوری اشتباه تاثیرگذاری در این مسابقه نداشت و نتیجه در زمین مسابقه رقم خورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا