اخبار ورزشیفوتبال ایران

سولدو: زمین در حد بازی لیگ برتر نبود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور از زمین شیراز در بازی با فجر انتقاد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، سولدو در نشست خبری پس از بازی با فجر سپاسی، عنوان کرد: می‌دانستیم بازی امروز برای هر ۲ تیم مهم است. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم که به گل نرسیدیم. حدود ۱۵ دقیقه از نیمه دوم، فجر بازی بهتری انجام داد. بازیکنان ما برای دقایقی افت‌ کردند که رقیب به گل رسید. در ادامه بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم تا به گل برسیم و مساوی کنیم. تیم ما در مجموع نسبت به فجر برتری داشت و می‌توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سولدو در خصوص استرس بازیکنانش، بیان کرد: واقعا شرایط زمین برای هر دو تیم سخت بود و در حد بازی لیگ برتری نبود و به هر نحوی که شده زمین باید بهتر باشد تا بتوان در آن بازی‌های خوبی انجام داد. چند بازیکن جوان تراکتور به تازگی در لیگ برتر بازی می‌کنند و کمی استرس دارند، من در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان جدا شده از تراکتور باکیفیت بودند و جایگزین‌های مناسبی در آن حد جذب نشده‌اند. مشکل اصلی تراکتور به خاطر تغییرات مربی در ابتدای فصل، نبود بدنسازی و کارگروهی در ابتدای فصل است. زمانی که کار را با تراکتور آغاز کردم، این تیم مشکلات زیادی داشت و فشردگی لیگ امسال نیز فرصتی برای تمرینات بیشتر به ما نداده است. هر ۳-۴ روز مسابقه داریم و تمام تلاشم را انجام دادم تا تیم به شرایط خوبی برسد؛ هر چند تعدادی بازیکن جوان و کم تجربه دارم. تلاش می‌کنیم با تقویت تیم در نیم فصل به سطح خوبی برسیم. یک شبه نمی‌توان یک تیم را ساخت و ما به زمان نیاز داریم، اما این زمان را در اختیار نداشتم. تمام تلاش من این است که تیم پیشرفتی داشته باشد.

سرمربی تراکتور درباره اینکه تیمش مقابل فجر بازی خوبی داشت، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که تیم پیشرفت کند. مقابل پرسپولیس بازی خوبی داشتیم و مستحق شکست نبودیم. در بازی امروز هم بچه‌ها خوب کار کردند و باید تلاش کنند این روند ادامه داشته باشد و بهتر شود. امسال تراکتور باید فصل سختی را پشت سر بگذارد و شاید به رتبه‌هایی که سالهای قبل داشته نرسد.

سولدو درباره واگذاری تاراکتور و مسائل مالی عنوان کرد: من هیچ اطلاعی ندارم و در این موضوع دخالت نمی‌کنم. اینها مسائل داخلی باشگاه است که باید سعی کنند آن را حل کنند. این موضوع در اختیار من نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا