اخبار ورزشیورزش بانوان

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معرفی شد

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان از سوی نایب رئیس فدراسیون بانوان معرفی شد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: کمیته بانوان با توجه به معیارها و امتیازهای کسب شده و همچنین کمبود زمان تا شروع مسابقات کافا و بررسی گزینه های موجود، نظرش را به سمع و نظر رئیس فدراسیون فوتبال رساند و با پیشنهاد کمیته بانوان و تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال، باتوجه به تفویض تعیین سرمربیان تیم‌های ملی از سوی هیات رییسه محترم، خانم فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شد.

وی در رابطه با زمان بندی اردو های تیم ملی فوتسال بانوان اعلام کرد: سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان با توجه به محدودیت های زمانی دو اردو را پیشنهاد دادند که اردوی اول از ۱۷ دی ماه تا ۲۰ دی و اردوی دوم از ۲۵ دی ماه تا ۲۹ دی ماه است که پس از اردوی دوم، تیم در تاریخ ۲۹ دی ماه عازم مسابقات کافا خواهد شد. تیم اعزامی به این مسابقات با نظر فروزان سلیمانی با میانگین سنی پایین و جوان به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد. میانگین سنی ما برای این اردو بسیار پایین است و این نشان دهنده توجه ویژه فدراسیون به جوانان است تا با کسب تجربه بتوانند کمک حال تیم ملی باشند. باتوجه به سطح بازی های کافا ترجیح کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان میدان دادن به ترکیبی جوان بود. هرچند فرزانه توسلی به عنوان یک چهره مهم فوتسال بانوان در کنار تیم حضور دارد و دیگر بازیکنان اثرگذار فوتسال زنان ان‌شاء‌الله در رویدادهای بعدی به تیم ملی اضافه می شوند.

موسوی پیرامون توجه به تمامی حوزه های فوتبال و فوتسال بانوان گفت: برای ما فرقی بین تیم ها وجود ندارد و همان توجه و امکاناتی که برای تیم ملی فوتبال بانوان تدارک دیده شد، برای تیم ملی فوتسال نیز ایجاد خواهد شد و از نظر فدراسیون فوتبال هیچ فرقی بین این دو تیم وجود ندارد و نگاه فدراسیون یک نگاه جدی و حمایتی است.

گفتنی است فروزان سلیمانی دارای مدرک مربی‌گری A آسیاست و از سال ١٣٧٨ تاکنون سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف را دارد. سلیمانی سرمربی تیم هایی نظیر دیهیم اهواز، ملی حفاری ایران، استقلال دزفول و تیم ملی فوتبال ایران بوده که توانسته چندین عنوان مانند قهرمانی جام ملت های آسیا در سال ٢٠١۵ و سومی جام ویکتوریای روسیه را کسب کند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان به شرح زیر است:

فرزانه توسلی، اعظم آخوندی، نسرین مقیمی، مهتاب بنایی، الهام عنافچه، نسا احدی، مارال ترکمان، فاطمه رحمتی، فرشته خسروی، سحر زمانی، یاسمن پاکجو، مهسا علی مددی، فاطمه تراهی، سارا شیر بیگی از استان تهران

طاهره مهدی پور، سحر پاپی، فاطمه پاپی، راحله رفیعی از استان خوزستان
مهسا کمالی، هما آقایی از استان کرمان

این مرحله از اردوی تیم ملی فوتسال بانوان روز بیستم دی ماه به پایان می‌رسد

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا