اخبار ورزشیفوتبال ایران

سجادی: به هیات مدیره استقلال و پرسپولیس اعتماد داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: به اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعتماد داریم و کارشان را می‌کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، سید حمید سجادی در حاشیه حضور در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: ما به تازگی مسابقات المپیک و پارالمپیک را پشت سرگذاشتن و توانستیم مدال‌های خوبی را کسب کنیم. در پارالمپیک یک بار دیگر نام سردار سلیمانی برای جهانیان به اهتزاز درآمد. موفقیت‌های پارالمپیک حاصل کار تیمی بود و ۱۴ مدال به دنیا آمد. ۲۳ بار به فینال مسابقات رسیدیم و این ارزشمند بود. با این مقدمه به مراسم امروز می رسیم که قرار است با مسابقات جهانی اعزام شوند و همه با سختی کار آنها آشنا هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر مسائل ورزشی زندگی شخصی هم دارند و ما باید به معیشت و شغل آنها هم فکر کنیم. وظیفه من و همکارانم این است که به سراغ بهبود رویه ها برویم که در حال فعلی آنها بهبود ایجاد کند و باید نظام بهسازی منابع را دنبال کنیم. ورزش جانبازان و معلولان، ناشنوایان، نابینایان و بیماران خاص همه در دستور کار قرار دارند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت پیست های اسکی گفت: یک جلسه تخصصی با مسؤلان فدراسیون اسکی داریم و به شرکت توسعه هم گفته ایم که بررسی و به ما آمار بدهد. با اسکی هم بیگانه نیستم، اما باید اطلاعات دقیق تر به من بدهند.

سجادی در مورد وضعیت استقلال‌ و اعتراض هواداران این باشگاه گفت: ما به اعضای هیات مدیره دو باشگاه اعتماد می کنیم. درست است که دولتی بوده و در حال خصوصی سازی هستند اما من به عنوان یک مدیر ورزشی به شخصه باید به اعضای هیات مدیره و انتخاب آنها احترام بگذارم.

وی در مورد اینکه اینفانتینو گفته است اساسنامه فدارسیون فوتبال باید تعییر کند و یک نهاد غیر انتفاعی باشد، عنوان کرد: گفته اند عمومی اش باید حذف شود، چون فدراسیون های ورزشی نهادهای عمومی غیر دولتی هستند. برهمین اساس مکاتباتی را با مجلس داشتیم که این موضوع اصلاح شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران تاکید کرد: با روسای فدراسیون ها باید جلسه بگذاریم و نظر جمعی را بگوییم. این کار یک کار مشورتی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا