اخبار ورزشیورزش بانوان

ساره جوانمردی:خیلی خوشحالم طلای ریو را با رکوردشکنی تکرار کردم

پاراتیرانداز طلایی ایران گفت: از اینکه باعث اهتزاز پرچم کشورم در پارالمپیک توکیو شدم، خوشحال هستم.

به گزارش پیشرو ورزش، ساره جوانمردی بعد از کسب مدال طلای تیراندازی تپانچه ۱۰ متر زنان پارالمپیک توکیو گفت: رقابت های خیلی سختی بود. خیلی خوشحالم طلای ریو را با رکوردشکنی تکرار کردم. هم رکورد مقدماتی و هم رکورد فینال را ارتقا دادم.

تیرانداز طلایی ایران تاکید کرد: پنج سال بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم چون به دلیل همه گیری کرونا معلوم نبود مسابقات برگزار می شود یا نه. کرونا برای ما نوساناتی ایجاد کرد که باعث تشویش و نگرانی شد. نمی دانستیم بازی ها برگزار می شود. خوشبختانه پارالمپیک برگزار شد و توانستم هم طلا بگیرم و هم رکوردشکنی کنم. 

ساره جوانمردی روز شنبه هم در ماده ۵۰ متر خفیف هم به مصاف حریفان خود در پارالمپیک می رود. وی در این خصوص گفت: امیدوارم آنجا هم عملکرد خوبی از خود نشان بدهم و مثل پارالمپیک ریو مدال بگیرم. این ماده بین خانم ها و آقایان برگزار می شود.

وی در پاسخ به اینکه برای آینده چه برنامه ای دارید؟ تصریح کرد: در حال حاضر به خاطر خستگی بیش از حد می خواهم استراحت کنم. پس از آن بهترین تصمیم را درباره آینده می گیرم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا