اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار مسئولین هیأت اسکواش استان تهران با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران

اعضاء هیات اسکواش استان تهران با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران دیدار کردند.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیأت اسکواش استان تهران، در این دیدار که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران صورت گرفت، محمد آران رئیس هیات اسکواش استان تهران به همراه مریم بهجتی نائب رئیس بانوان و سهند کبیر جباری دبیر هیات جهت تبریک سال نو و ارائه گزارش مصور عملکرد هیات اسکواش استان در سال ۹۹ و گزارش عملکرد تیم کاری هیات از سال ۹۴ تاکنون با پریچهره، مدیر کل استان دیدار و گفتگو کردند.
پریچهره، در این نشست از فعالیت های هیات تهران استقبال کردند و از تلاش و زحمات مجموعه بزرگ اسکواش ، پدل و راکتبال استان تهران تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در این دیدار گفت: هیات اسکواش استان تهران یکی از بهترین و پویا ترین هیات های استان است و باتوجه به بررسی های انجام شده در ۱۰ سال گذشته اسکواش تهران هیچ وقت بدین شکل فعال و قوی ظاهر نشده بوده است.
آران در ادامه این نشست، در خصوص میزبانی رقابتهای بین الملی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جام بزرگ زربافت فراهان در اواخر سال ۹۹ گفتگو کرد و همچنین گزارش مختصری از تفاهم نامه فی مابین هیات اسکواش استان تهران و نیروی دریایی ارتش، ساخت مجموعه ورزشی اسکواش، پدل و راکتبال غرب تهران در برج میلاد، فعال شدن هیات های شهرستان ها و حوزه ها را به همراه برنامه ها و میزبانی های پیش رو، تعداد مدال آوران تهرانی و ملی پوشان دختر و پسر، تعداد مربیان ملی استان تهران را ارائه داد و اولویت اصلی هیات را در سال ۱۴۰۰ توسعه زیرساخت و همگانی نمودن رشته های اسکواش و پدل و راکتبال عنوان کرد.
آران،در این دیدار از تفاهم نامه مابین هیات و سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله ( ص) پایتخت که با پیگیری رییس هیات حوزه جنوب شرق حسین شیرازی مقدم محقق گردید و ساخت مجموعه ورزشی اسکواش و پدل در شهرستان دماوند خبر داد.
در پایان مدیر کل ورزش استان از برنامه های هیات تهران و اقدامات سازنده جهت توسعه رشته استقبال کرد و برای خانواده اسکواش استان تهران آرزوی موفقیت نمود وگفت: بسیار مهم است که بین هیات و فدراسیون تعامل سازنده برقرار شود و با تعامل و همکاری بتوانند برنامه های خود را عملیاتی نمایند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا