اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

در مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان ایران با ۸ مدال نایب قهرمان شد

تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان کشورمان با کسب ۲ مدال طلا ، ۳ نقره و ۳ برنز عنوان نایب قهرمانی جهان را به دست آورد.

 به گزارش پیشرو ورزش، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش بزرگسالان از ظهر امروز – پنجشنبه ۱۷ تیرماه  در استانبول ترکیه پیگیری شد و در پایان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان کشورمان با کسب ۲ مدال طلا ، ۳ نقره و ۳ برنز بر سکوی دوم ایستاد. میزبان قهرمان شد و قزاقستان عنوان سوم را به دست آورد.

حسین نوری در وزن ۷۴ کیلوگرم و حمیدرضا کنعانی در وزن ۷۹ کیلوگرم مدال طلا ، محمد سیاهوشی در وزن ۵۷ کیلوگرم ، فرود حجتی در وزن ۷۰ کیلوگرم و محسن منوچهر در وزن ۹۲ کیلوگرم مدال نقره و کیوان رستم آبادی ، حسین دریکوند و حسن مدانلو در اوزان۶۱ ،۸۶ و ۹۷ کیلوگرم مدال برنز را برای کشورمان به دست آوردند.

وزن ۵۷ کیلوگرم : محمد سیاهوشی (همدان) در دیدار اول خود ۱۰ بر ۰ کشتی گیر اوکراین را مغلوب کرد، در دومین دیدار حریف قزاقستانی خود راس ۱۰ بر ۰ شکست داد ، و با نتیجه مشابه برابر کشتی گیر قدرتمند روسیه به برتری رسید .سیاهوشی در دور بعد برابر کشتی گیر میزبان با ناداوری ۷ بر ۵ مغلوب شد و مدال نقره را به دست آورد.

وزن ۶۱ کیلوگرم : کیوان رستم آبادی (کرمانشاه) در اولین مسابقه مقابل حریفی از کشور اوکراین با حساب ۱۰ بر ۰ پیروز شد، در دومین مسابقه ۱۰ بر ۴ مغلوب کشتی گیر روس شد، در دیدار بعد خود با نتیجه ۱۷ بر ۷ برابر کشتی گیر ترک به برتری رسید،در دیدار بعدی ۱۰ بر ۹ مغلوب حریف  قزاقستانی شد.در دور بعد حریف آذربایجانی خود را ضربه فنی کرد و به مدال برنز رسید.

وزن ۶۵ کیلوگرم : علیرضا کاظمی (قزوین)در اولین مسابقه خود ۱۶ بر ۶ برابر حریف ترک مغلوب شد، در دیدار دوم ۷ بر ۴ برابر کشتی گیر قزاق شکست خورد، در سومین مسابقه با ضربه فنی مغلوب کشتی گیر روسیه شد.در دور بعد با ضربه فنی مغلوب حریف قزاقستانی شد.

وزن ۷۰ کیلوگرم : فرود حجتی (کرمانشاه)در اولین مسابقه حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد،در دومین دیدار ۱۰ بر ۰ برابر حریف ترک مغلوب شد، در مسابقه سوم با ضربه فنی کشتی گیر قزاقستان را شکست داد .حجتی برابر کشتی گیر ترک با نتیجه ۱۳ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 وزن ۷۴ کیلوگرم : حسین نوری (اردبیل) در دیدار اول ۸ بر ۷ برابر کشتی گیر روس پیروز شد ، در دومین دیدار ۱۰ بر ۰ مقابل حریف بلاروس پیروز شد‌,در سومین مسابقه خود ۱۴ بر ۳ برابر کشتی گیر ترکیه به برتری رسید.نوری برابر کشتی گیر قدرتمند روسیه با نتیجه ۱۰ بر ۰ پیروز شد و به مدال طلا رسید.

 وزن ۷۹ کیلوگرم : حمیدرضا کنعانی (مازندران) در اولین مسابقه خود ۱۰ بر ۰ حریف بلغاری خود را شکست داد در دومین مسابقه خود ۱۲ بر ۱ کشتی گیر روس را مغلوب کرد،کنعانی با ضربه فنی برابر حریف قزاقستانی پیروز میدان شد .کنعانی در دور بعد ۶ بر ۵ کشتی گیر میزبان را شکست داد و مدال طلا را به دست آورد .

وزن ۸۶ کیلوگرم : حسین دریکوند (لرستان) در دیدار اول خود ۷ بر ۱ کشتی گیر میزبان را شکست داد ، در دومین دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ حریف روس را مغلوب کرد ، در مسابقه سوم با ضربه فنی برابر کشتی گیر بلاروس پیروز شد،دریکوند در مسابقه چهارم خود با ضربه فنی مغلوب کشتی گیر اوکراین شد .در دور بعد ۹ بر ۴ حریف قزاقستانی خود را شکست داد به مدال برنز رسید.

وزن ۹۲ کیلوگرم : محسن منوچهر (زنجان)در اولین مسابقه خود با نتیجه ۱۲ بر ۸ برابر حریف ترک مغلوب شد.، در دومین دیدار ۱۲ بر ۰ کشتی گیر قزاقستان را شکست داد، در سومین مسابقه ۱۰ بر ۰ برابر کشتی گیر روسیه پیروز شد.کشتی گیر زنجانی کشورمان در پیکار با کشتی گیر اوکراینی ۵  بر ۴ پیروز شد و به مدال نقره رسید.

وزن ۹۷ کیلوگرم : حسن مدانلو (مازندران) در مسابقه اول خود ۱۰ بر ۰ برابر کشتی گیر اوکراین پیروز شد ، در مسابقه دوم حریف قزاقستانی را ضربه فنی کرد، در پیکار با کشتی گیر روسیه ۹ بر ۷ مغلوب شد..کشتی گیر مازنی ناشنوایان در پیکاری سخت برابر کشتی گیر ترک قرار گرفت و پس از تساوی ۸ بر ۸ با ناداوری بازنده اعلام شد و به مدال برنز رسید.

وزن ۱۲۵ کیلوگرم : سعید فروتن نژاد (همدان)در مسابقه اول ۱۰ بر ۰ برابر حریف روس ،بازی را واگذار کرد، در دومین دیدار ۱۰ بر ۰  مغلوب کشتی گیر قرقیزستان شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =

دکمه بازگشت به بالا