اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: لیگ برتر مانند ماراتن است

سرمربی پیکان گفت: لیگ برتر مانند ماراتن است و با باخت به هم نمی‌ریزیم و با برد هم بالا نمی‌رویم.

به گزارش پیشرو ورزش، مجتبی حسینی پس از برتری پیکان مقابل هوادار اظهار داشت: هوادار تیم جوان همراه با تجربه بود. از موقعیت هایمان خوب استفاده کردیم و بچه ها دفاع خوبی انجام دادند و فرصتی به حریف ندادند. اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم، می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی در مورد اینکه کوثری گفته است انتظار نداشت پیکان به این خوبی بازی کند، گفت: او که در کار فیلم بود (با خنده). خوشبختانه تیمی داریم که مجموعه ای از جوانان خوب است و مدیریت هم حمایت می‌کند. هدف ما خدمت و کمک به فوتبال و جوانان کشور است. باید سالم کار کنیم و خروجی خوبی داشته باشیم.

سرمربی پیکان در مورد عملکرد داوری گفت: امسال تصمیم گرفتم در مورد داوری صحبت نکنم، اما داور امروز با تجربه بود و سعی کرد خوب سوت بزند.

حسینی در مورد جایگاه نهایی پیکان در این فصل گفت: لیگ برتر مانند ماراتن است و نباید از باخت به هم بریزیم و باید یک خودمان را بالا ببینیم، اما من به مجموعه و بچه‌ها ایمان دارم که بتوانیم کار خوبی را انجام دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا