اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: بازی سختی با استقلال تاجیکستان داریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این مرحله یک بازی سخت داریم و استقلال تاجیکستان تیم خیلی خوبی است.

به گزارش پیشرو ورزش، سید جلال حسینی در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید از میهمان نوازی مردم تاجیکستان تشکر کنم. در این مرحله یک بازی سخت داریم و استقلال تاجیکستان تیم خیلی خوبی است. می‌دانیم با تیمی سخت‌کوش که منظم بازی می‌کند، مسابقه داریم. کادرفنی فیلم‌های زیادی به ما نشان داده و فردا یکی از سخت‌ترین دیدارها برای هر دو تیم است. با تمام قدرت بازی می‌کنیم چون با تیم خیلی خوبی مسابقه داریم. امیدوارم بتوانیم دیدار خوبی انجام بدهیم و موفق باشیم.

وی درباره اینکه چه احساسی از بازی کردن به عنوان یک بازیکن پرافتخار و ۳۹ ساله مقابل نفرات جوان دارد، توضیح داد: فوتبال بازی کردن همیشه سخت است ما هم در تیمی بزرگ و پرافتخار بازی می‌کنیم که مسؤولیت سنگینی دارد تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم خوب تمرین کردن و خوب بازی کردن است. صددرصد مسابقه فردا هم برای ما و استقلال سخت است و اگر در بازی باشم با تمام قدرت کار می کنم. این مسابقه برای همه بازیکنان سخت است در کل بازی کردن در چمن مصنوعی برای هر دو تیم دشوار است. من هم تا جایی که بتوانم سعی می‌کنم برای موفقیت تیمم تلاش کرده و می‌جنگم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا