اخبار ورزشیسایر اخبارویژه‌های خبری

تجلیل از پدر شهید مدافع حرم حسن عبدالله زاده در زورخانه شهدای شهرک فجر نیروی زمینی سپاه

از پدرشهید مدافع حرم حسن عبدالله زاده تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پیشرو ورزش، مراسم تجلیل از سردار عبدالله زاده پدر شهید مدافع حرم حسن عبدالله زاده در زورخانه شهدای شهرک فجر نیروی زمینی سپاه با حضور مسئولین و ورزشکاران و مردم شهید پرور پایتخت برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفته سردار عبدالله زاده ، پدر شهید و فرزند شهید ، حجت الاسلام زنگنه مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه ،دوستان وهمرزمان شهید و مردم حضور داشتند.

در این مراسم ورزشکاران به اجرای ورزش زورخانه ای پرداختند و سپس حجت الاسلام زنگنه در سخنانی به بیان جایگاه شهدا و خانواده ایشان و خصوصیات بارز شهدا پرداختند و پدر شهید نیز در سخنانی ضمن تشکر از برگزاری این اقدام ارزشمند به بیان خصوصیات این شهید بزرگوار پرداختند. سپس لوح تقدیر ورزشکاران زورخانه شهدای شهرک فجر به فرزند شهید تقدیم شد، همچنین از تمثال مبارک شهید در زورخانه توسط پدر شهید و حجت الاسلام زنگنه رونمایی شد. گفتنی است شهید حسن عبدالله زاده از ورزشکاران زورخانه ای شهرک فجر بود که در سوریه به شهادت رسید.

 

گزارش:حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =

دکمه بازگشت به بالا