اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم که در این سرما جانانه جنگیدند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم که در این سرما جانانه جنگیدند و این برد را به هوادارانی تقدیم می‌کنیم که فقط ذوب‌آهن را دوست دارند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار پس از پیروزی ذوب‌آهن مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: بازی را بردیم که به سه امتیاز آن نیاز داشتیم. مزد تلاش به خصوص در نیمه اول را گرفتیم. تیم برتر میدان بودیم و بازی خوبی را انجام دادیم در نیمه دوم طبیعی بود که تراکتور با توجه به میزبانی فشار بیاورد که بیشتر هم احساسی بود.

وی ادامه داد: اگر یک مقدار در انتقال توپ بهتر کار می‌کردیم، به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم. در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم و به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم که در این سرما جانانه جنگیدند و این برد را به هوادارانی تقدیم می‌کنیم که فقط ذوب‌آهن را دوست دارند نه کسان دیگر.

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: تیم ما نسبت به فصل قبل ۸۰ درصد آن تغییر کرده و به هر حال با این شرایط باید نیم فصل اول را بگذرانیم و در نیم فصل دوم با جذب نفرات دیگر بهتر شویم و به روزهای خوب‌مان بازگردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا