اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار:افسوس ۳ امتیاز را نگرفتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: زمین مشهد کمی نامساعد بود و بازیکنان در کناره‌ها دچار مشکل شدند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی مقابل نساجی، عنوان کرد: من یک روزی بعد از برد گفته بودم به این بازیکنان افتخار می‌کنم، امروز در باخت همین را می‌گویم. انصافا بچه‌های ما فوق‌العاده بازی کردند و از همه نظر بهتر از نساجی بودیم. در ایجاد موقعیت و مالکیت توپ نیمه اول و دوم خوب کار کردیم. نساجی نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد اما بعد از گل خیلی خوب دفاع کرد. بازیکنان مدافع به همراه دروازه‌بان‌شان روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به تیم نساجی تبریک می‌گویم و ما هم برای بازی هفته آینده آماده می‌شویم. بازی‌ها پرفشار است و خدا را شکر می‌کنم در این بازی آسیب ندیدیم. زمین مشهد کمی نامساعد بود، هم چمن بلند بود هم شل. بازیکنان در کناره‌های زمین دچار مشکل شدند البته طبیعی است چون بازی انجام نشده و چمن کیفیت خود را از دست داده است. امیدوارم هفته بعد شرایط بهتر شود و به بازی‌ها برگردیم.

وی درباره اینکه حملات شما از سمت میلاد جهانی طراحی شده بود، عنوان کرد: در بخش حمله میلاد جهانی، خدابنده‌لو و خالقی‌فر نقش‌آفرینی می‌کنند. میلاد از نظر تکنیکی چون خوب است شاید بیشتر به چشم آمده اما در حالت کلی تیم ما روز خوبی را پشت سر گذاشت اما افسوس نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. مستحق باخت نبودیم اما آمار از همه نظر برای ما بود.

تارتار همچنین درباره داوری بازی امروز، گفت: اگر روی صحنه گل اشتباه نکرده باشند که فکر می‌کنم نکردند، داوری خوب بود و به آنها خسته نباشید می‌گویم. داوری بسیار خوب و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا