اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری نشست هیأت رئیسه اسکواش جنوب شرق با حضور رئیس هیئت استان تهران

نشست هیأت رئیسه اسکواش جنوب شرق با حضور رئیس و دبیر هیئت استان تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، چهارمین نشست هیأت رئیسه اسکواش جنوب شرق تهران  با حضور محمد آران و سهند کبیری (رئیس و دبیر هیئت استان تهران) ، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت جنوب شرق) ، دکتر ایمان قربانی ، مهندس سید مجید میرهاشمی،مهندس علیرضا زینی وند و مهندس علی اسعدی راد (اعضای هیأت رئیسه جنوب شرق ) در دفتر هیئت استان تهران برگزار گردید.

در ابتدای این نشست حسین شیرازی مقدم گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت جنوب شرق را برای رئیس هیئت استان و اعضای هیأت رئیسه جنوب شرق تشریح نمود و از حمایت های محمد آران (رئیس هیئت استان تهران) در راستای توسعه ورزش و همچنین در اختیارگذاشتن سالن ، مربی و ادوات ورزشی به منظور آموزش و استعدادیابی علاقه مندان ورزش دوست جنوب شرق و تشکیل تیم های ورزشی این هیئت قدردانی کرد.

همچنین رئیس هیئت استان تهران از اقدامات صورت گرفته در هیئت جنوب شرق تشکر کرد و بیان داشت باید دست به دست هم دهیم و در حوزه جنوب شرق با ساخت مجموعه های ورزشی به توسعه رشته های اسکواش،پدل و راکتبال کمک کنیم و این رشته ها را در سطح هیئت جنوب شرق همگانی کنیم.

همچنین هر یک از اعضای هیأت رئیسه جنوب شرق مراتب تشکر خود را از فعالیت های هیئت اسکواش جنوب شرق بیان داشتند و قول مساعد حمایت و همکاری های لازم ، در حمایت از هیئت جنوب شرق را اعلام کردند.

شایان ذکر است در این نشست مصوب شد اعضای هیأت رئیسه جنوب شرق در راستای ساخت مجموعه ورزشی اسکواش و پدل در جنوب شرق پیگیری های ویژه ای داشته باشند و تلاش نمایند تا این اتفاق مهم و مبارک هر چه زودتر در جنوب شرق انجام گردد که شهروندان نیز از خدمات ورزشی آن نیز بهره مند شوند.

در پایان رئیس و  اعضای هیأت رئیسه  هیئت اسکواش جنوب شرق با همراهی رئیس و دبیر هیئت استان از مجموعه کورت های اسکواش استان تهران بازدید بعمل آوردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =

دکمه بازگشت به بالا