اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

برگزاری نشست هم اندیشی به منظور توسعه ورزش اسکواش در حوزه جنوب شرق تهران

نشست هم اندیشی به منظور چگونگی توسعه ورزش اسکواش در حوزه جنوب شرق تهران با حضور مسئولین ورزش هیئت استان و اداره ورزش برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ، در راستای توسعه و گسترش رشته اسکواش و پدل در سطح حوزه جنوب شرق تهران ، نشست هم اندیشی ای با حضور سید محمد موسوی زاده (رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق) محسن حیاتی (معاون اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران) ، محمد آران (رئیس هیئت اسکواش استان تهران) ، سید مجید میرهاشمی (عضو هیأت رئیسه هیئت اسکواش جنوب شرق و مسئول توسعه همگانی هیئت استان تهران) و حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق) در دفتر ریاست این اداره برگزار شد.

در این نشست ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در هیئت اسکواش جنوب شرق ، در خصوص ساخت کورت های اسکواش و پدل در این حوزه بحث و تبادل نظر گردید.

همچنین مقرر گردید با حمایت اداره ورزش و جوانان جنوب شرق و هیئت اسکواش استان تهران کار ساخت کورت های این حوزه برنامه ریزی و انجام گردد.

شایان ذکر است مسئولین ورزش هیئت استان و اداره ورزش و جوانان جنوب شرق نیز نقطه نظرات خود را در جهت هر چه بهتر توسعه و گسترش رشته های اسکواش ، پدل و راکت بال بیان داشتند.

 

تهیه و تنظیم خبر: حسین شیرازی مقدم/

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا