اخبار ورزشیفوتبال جهانویژه‌های خبری

اکیپ:زیدان پس از جام جهانی قطر جانشین دشان در تیم ملی فرانسه می‌شود

اکیپ فرانسه از جانشینی دشان توسط زیدان پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، روز گذشته نوئل لی گرانت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که دیدیه دشان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سرمربی خروس‌ها خواهد بود.

این تیم که در یورو ۲۰۲۰ نتیجه‌ای ناامیدکننده را به ثبت رسانید باز هم با مربی خود ادامه داد. لی گرانت گفت که دشان همچنان شایسته مربیگری در فرانسه است و به همین دلیل این تیم در جام جهانی با مربی خود را تغییر نخواهد داد. 

دشان با فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ به مقام قهرمانی رسید و حالا در اندیشه این است پس از ناکامی در یورو ۲۰۲۰،‌ در جام جهانی سال آینده موفق شود. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است از تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۱ برگزار شود. 

اکیپ امروز جلد اصلی خود را با نام «زیدان» بست و از او به عنوان جانشین دشان در تیم ملی فرانسه گفت. این رسانه نوشت که زیدان در آرزوی رسیدن به نیمکت تیم ملی است و می‌خواهد تا پایان جام جهانی برای رسیدن به فرانسه صبر کند. 

زیدان پایان فصل امسال از رئال مادرید جدا شد و هنوز قصد ندارد به دنیای مربیگری بازگردد. باید دید او آیا تا یک سال آینده صبر خواهد کرد ؟

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا