اخبار ورزشیفوتبال جهانویژه‌های خبری

انتقاد بوفون از حضور رونالدو در یوونتوس

دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا در خصوص حضور رونالدو در یوونتوس صحبت کرد و از علت ناکامی یووه گفت.

به گزارش پیشرو ورزش، کریستیانو رونالدو ۳ فصل برای یوونتوس بازی کرد و بیش از ۱۰۰ گل برای این تیم به ثمر رساند ولی با این حال بسیاری معتقدند که کارنامه کلی رونالدو در این تیم موفقیت آمیز نبود.

بوفون در این خصوص و در ارتباط با حضور رونالدو در تورین صحبت کرد و مدعی شد که یووه با حضور این فوق ستاره هویت خود را از دست داد.

دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا گفت: یوونتوس شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال اول حضور رونالدو را داشت. من آن موقع در پاریس بودم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاد که یووه قهرمان نشد.

وی ادامه داد: زمانی که به تورین بازگشتم، با کریستیانو ۲ سال کار کردم که بسیار تجربه خوبی بود ولی به نظرم یووه با حضور رونالدو «تیم بودنش» را از دست داد و هویتش تغییر کرد.

بوفون اظهار داشت: ما در سال ۲۰۱۷ به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم زیرا که تجربه زیادی در این رقابت داشتیم. بالاتر از هر چیزی که یک تیم متحد بودیم که با حضور رونالدو این اتحاد از دست رفت. ما یک گروه بودیم که فوق ستاره نشدیم ولی با حضور رونالدو این هارمونی از بین رفت و آن را از دست دادیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا