اخبار ورزشیسایر اخبار

آخرین تغییرات در مجموعه ورزشی آزادی/ احداث جاده تندرستی، رستوران و چمن مصنوعی در سال آینده

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره آخرین تغییرات در این محل توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، قدرت‌الله سیف درباره اینکه آیا کار عوامل ورزشگاه آزادی با توجه به غیبت تماشاگران در ورزشگاه آزادی به دلی شیوع ویروس کرونا راحت‌تر شده است، اظهار داشت: حدود یک سال است نشاطی را در ورزشگاه شاهد نیستیم و امیدوارم هرچه سریع تر با تمام شدن بحث کرونا شاهد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی باشیم. مسابقات تمام رشته‌ها با حضور عوامل فنی آن رشته انجام می‌شود و تماشاگری به ورزشگاه نمی‌آید.

وی درباره تغییرات مجموعه ورزشی آزادی ادامه داد: این مجموعه بیشتر به مجموعه‌ای که پشتیبان ورزش قهرمانی است شناخته می شود. فدراسیون‌هایی که در آن فعالیت می کنند به دنبال قهرمان پروری هستند و سعی کردیم این فضا را تقویت کنیم. هرچه خدمات زیربنایی، تاسیساتی و پشتیبانی نیاز داشته سعی کرده‌ایم در یک سال به روزرسانی کنیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی افزود: در کنار این همکاران من موضوع برای بحث ورزش همگانی برنامه ریزی کرده اند و ان شالله سال آینده شاهد افتتاح جاده سلامتی در مجموعه آزادی هستیم و این جاده در نهایت تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌شود. تقریبا یک و نیم کیلومتر از این جاده تا پایان اردیبهشت پذیرای ورزش دوستان و ورزشکاران خواهد بود. علاقه‌مندان به ورزش همگانی می توانند از این جاده استفاده کنند.

سیف درباره محل جاده تندرستی ورزشگاه آزادی گفت: در مجموعه آزادی یک دریاچه داریم که خیلی ناشناخته مانده و تلاش کردیم دسترسی عموم مردم را به آن با راه‌اندازی رستوران در سال آینده ایجاد کرده و در آن فضا هم مردم استفاده کنند. واقعیت این است بودجه‌هایی که اکنون به شکل قطره‌چکانی به مجموعه آزادی تزریق می‌شود کفاف مدیریت آن را نمی‌دهد اما با وجود این مشکلات باید نگاه درآمدزایی داشته و از این فضا به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی ادامه داد:  فضای ورزشگاه آزادی می‌تواند اوقات فراغت جمعیت مناطق ۵، ۲۱ و ۲۲ را بدون آسیب زدن به ورزش قهرمانی پر کند. از راه های شرقی و غربی مردم می‌توانند به این جاده تندرستی دسترسی پیدا کنند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره لایروبی دریاچه این مجموعه توضیح داد: از آغاز شروع به کار مجموعه آزادی و به ویژه زمان‌هایی مانند دوران دفاع مقدس که از این مجموعه به عنوان جایی برای آموزش استفاده می‌شد، قایق‌های آسیب دیده و غرق شده به داخل آب رفته بودند. به همین دلیل با همکاری فدراسیون نجات غریق این دریاچه پاکسازی شد و تلاش می کنیم این امر تداوم داشته باشد و این پاکی باقی بماند.

سیف درباره دیدار امروز استقلال مقابل فولاد در ورزشگاه آزادی گفت: همکاران ما آماده هستند و چمن ورزشگاه آزادی در عالی ترین سطح خودش قرار دارد. همیشه برای بارش باران و برف دعا می‌کنیم تا کم‌آبی جبران شود اما به لحاظ نگهداری چمن هوا بیشتر از گذشته به ما اجازه این کار را می دهد. ان شالله بازی ‌های خوبی در سطح باشگاهی و ملی برگزار شود زیرا در فروردین دیدار دوستانه تیم ملی مقابل سوریه در تاریخ ۱۰ فروردین را پیش رو داریم و امیدوارم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

وی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران عنوان کرد: حدود ۸۰ هکتار جنگل در مجموعه ورزشی داریم و با کمک‌ فدراسیون‌های مستقر در آن به سمتی می رویم که مشکل کم آبی نداشته باشیم. باید درختانی هم که سبب نشاط و طراوت در آزادی می‌شوند با استفاده از سیستم لوله‌کشی و آبیاری قطره‌ای سبزی و شادابی شان بیشتر شود. از تمام فدراسیون‌ها همکاری گرفته و ان شالله این تعامل و همکاری وجود داشته باشد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: برنامه ریزی برای بهره‌برداری از پنج چمن مصنوعی در ورزشگاه آزادی انجام شده و مدارس فوتبال برای رشته مینی فوتبال می توانند در آن مستقر شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یک =

دکمه بازگشت به بالا