اخبار ورزشیفوتبال ایران

پرسپولیس پول کالدرون و دستیارش را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس در آخرین روزی که برای پرداخت طلب سرمربی آرژانتینی سابق خود و دستیارش فرصت دارد، تاکنون موفق به تامین منابع مالی برای تسویه حساب با آنها نشده است.

به گزارش پیشرو ورزش، کمیته انضباطی فیفا در تاریخ ۱۸ مرداد(۱۷ آگوست) با ارسال ایمیل هایی به پرسپولیس، به این باشگاه ۳۰ روز فرصت داد مطالبات گابریل کالدرون و خواکین را تسویه کند.

در پیام این کمیته به باشگاه ایرانی تاکید شده بود در صورت پرداخت نشدن این طلب حدود ۷۰۰ هزار دلاری پنجره نقل و انقالاتی باشگاه پرسپولیس تا زمان تسویه حساب با مربی آرژانتینی و دستیارش بسته می شود.

طبق پیگیری های خبرنگار فارس در حالی که حکم نهایی فیفا ظرف امروز و فردا به باشگاه پرسپولیس ارسال خواهد شد تاکنون منابع مالی لازم برای پرداخت طلب کالدرون و خواکین تامین نشده و با این وضعیت قطعا پنجره نقل و انقالاتی پرسپولیس بسته می‌شود.

البته پرسپولیس با وجود این اتفاق هم مشکلی برای استفاده از بازیکنان جدید خود ندارد زیرا قرارداد رضا اسدی، رضا دهقانی، حامد پاکدل، علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی قبل از بسته شدن پنجره ثبت شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 4 =

دکمه بازگشت به بالا