اخبار ورزشیتوپ و تور

هاشمی: هدف اول ما صعود به جام جهانی است

مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان هدف اول تیم خود را صعود به جام جهانی دانست.
به گزارش پیشرو ورزش، مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره برنامه‌های آتی تیم ملی اظهار داشت: ما یک برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلند مدت خواهیم داشت که در برنامه کوتاه مدت ما لیگ را در پیش داریم که بخاطر فشرده بودن بازی‌ها نمی‌توان یک اردوی بلندمدت چه داخلی یا چه خارجی داشت.

وی ادامه داد: البته وقتی بازیکن‌ها در باشگاه‌های خودشان مشغول بازی هستند تا حدودی آمادگی نسبی پیدا خواهند کرد که این آمادگی در زمان بازی‌های ملی نیز می‌تواند کمک کننده باشد و نهایتا ما باید هماهنگی تیمی را بین این بازیکنان ایجاد کنیم.

هاشمی در خصوص تغییر ترکیب تیم ملی افزود: اولویت من با جوانان نخبه و با استعداد بسکتبال است و البته امکان اشتباه در این ترکیب نیز وجود دارد اما می‌توانیم روی جاه طلبی و افق بلند نگاه جوانان در تیم ملی حساب کنیم.

هاشمی درادامه پیرامون میزان شناخت از رقبای تیم ملی (قزاقستان – سوریه – بحرین) اظهار کرد: پنجره اول بدلیل عدم شناخت خیلی سخت است و بطور مثال شناخت ما درباره بحرین به چندماه قبل و بازی‌های گذشته این تیم برمی گردد اما پس از پنجره اول قطعا شناخت ما بیشتر خواهد شد و مطمئن باشید اگر مشکل خاصی پیش نیاید قطعا با امتیاز کامل از گروه خودمان صعود خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره ترکیب اعضای کادرفنی تیم ملی نیز گفت: تقریبا در این خصوص به نتیجه کامل رسیده ایم و شاید یک نفر دیگر بعنوان مربی به تیم اضافه شود که البته باید رایزنی‌های آن صورت بگیرد.

وی در پایان گفت‌وگو با رادیو ورزش با مهم خواندن نقش رسانه‌ها در موفقیت تیم ملی گفت: هدف اول ما صعود به جام جهانی است و امیدوارم که با کمک تمام علاقمندان به تیم ملی علی الخصوص رسانه‌ها، بتوانیم جایگاه شایسته تیم ملی را کسب کنیم. هاشمی از نقش مربیان گذشته تیم و تجربیاتشان نیز گفت و نقش این افراد را در موفقیت تیم ملی دارای جایگاه بالایی دانست که باید همواره به تیم کمک کنند و از اموزه های حرفه ای خود به تیم منتقل کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

دکمه بازگشت به بالا