اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهدی ترابی: برد خوبی را به هواداران هدیه دادیم

ترابی بازیکن تیم پرسپولیس گفت: خدا را شکر توانستیم در این بازی سخت و شرایطی که زمین داشت، سربلند بیرون بیاییم و برد خوبی را به هواداران هدیه بدهیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی ترابی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در این بازی سخت و شرایطی که زمین داشت، سربلند بیرون بیاییم و برد خوبی را به هواداران هدیه بدهیم. می دانستیم در نیمه اول دیدار سختی داریم اما حریف را خوب آنالیز کرده و می دانستیم در ضد حملات خیلی خطرناک هستند.

وی افزود: تمام تلاش‌مان را کردیم  تا تمرکز کامل وارد بازی شویم و تمام کارهایی که لازم بود انجام دادیم. به هواداران خوب‌مان تبریک می‌گویم برخی از آنها به ورزشگاه تاجیکستان آمده و ما را تشویق کردند از آنها هم تشکر می‌کنم و امیدوارم هواداران پرسپولیس را خیلی زود در بازی‌های لیگ برتر کشورمان هم ببینیم و بار دیگر دل آنها را شاد کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =

دکمه بازگشت به بالا