اخبار ورزشیفوتبال ایران

سرمربی لیون: امیدوارم آزمون را جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال لیون از علاقه‌اش برای جذب مهاجم ایرانی و ماشین گلزنی زنیت سن‌پترزبورگ خبر داد.
به گزارش پیشرو ورزش، سردار آزمون که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه زنیت در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، به شدت مورد توجه لیون قرار دارد، این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه روسی برای فروش این مهاجم ایرانی در ماه ژانویه ۴٫۵ میلیون یورو می‌خواهد اما این باشگاه فرانسوی‌اش پیشنهادی سه میلیون یورویی به زنیت داده است.

پیتر بُس سرمربی هلندی لیون اما در اظهارنظری رسمی ضمن تأیید علاقه‌مندی این باشگاه به جذب مهاجم ۲۷ ساله زنیت سن‌پترزبورگ به رسانه‌ «آمازون پرایم» گفت: آیا لیون، آزمون را جذب خواهد کرد؟ امیدوارم این اتفاق بیفتد اما نمی‌دانیم چه خواهد شد. این موضوع بستگی به من ندارد. سه مهاجم آفریقایی ما هم که در حال حاضر به همراه تیم‌های ملی‌شان در جام ملت‌های آفریقا هستند به ترکیب ما باز خواهند گشت.

آزمون که این فصل رکورد ۱۰ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود در ۲۱ بازی برای زنیت به ثبت رسانده، از سال ۲۰۱۹ در عضویت این باشگاه است و تاکنون در ۱۰۴ بازی که با پیراهن این تیم روسی به میدان رفته موفق به ثمر رساندن ۶۲ گل و ثبت ۲۳ پاس‌گل شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا