اخبار ورزشیفوتبال ایران

اسکوچیچ: کره جنوبی سورپرایزی برای ما نداشت

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در دیدار مقابل کره جنوبی غافلگیر نشدیم و این تیم برای ما سورپرایزی نداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، دراگان اسکوچیچ بعد از تساوی یک بر یک مقابل کره جنوبی در مورد اینکه تاکتیک تیم ملی ایران چه بود، اظهار داشت: از اول هم می‌دانستیم بازی سختی داریم. با تغییراتی که انجام دادیم فاصله‌ای بین بازیکنان ما و کره ایجاد شد و شاهد دوئل ۳ به ۳ در میانه میدان بودیم. در نیمه دوم به هافبکی که اضافه کردیم نمایش بهتری داشتیم. دلیل اینکه چرا در نیمه اول هافبک‌های کمتری داشتیم این بود که آگاهانه و عامدانه دو مهاجم را اضافه کردیم تا حملات بیشتری داشته باشیم اما تعادل تیم به هم خورد که با شروع نیمه دوم این مسئله را تغییر دادیم.

وی در مورد اینکه فرار آزمون مقابل مدافعان کره‌ای به مشکل خورده بود، گفت: همه بازیکنان ما تلاش خود را کردند. بهترین روز سردار‌ آزمون نبود اما او مهره کلیدی ما است و در مرحله قبل با گلی که زد تیم ما به این مرحله رسید و رویاپردازی برای جام جهانی با گل سردار محقق شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد تساوی عنوان کرد: من از نتیجه تساوی راضی نیستم و به آن بسنده نمی‌کنم اما کره تیم فوق‌العاده‌ای بود. بازیکنان این تیم در سطح جهانی هستند. بازیکنان تاپی در دنیا هستند و ما با حریف مستقیم خود بازی داشتیم. نگاه ما مثبت‌اندیشی و رو به جلو است. ما در بازی‌های آینده می‌خواهیم نمایش بهتری داشهت باشیم.

اسکوچیچ در مورد اینکه ظاهراً در نیمه اول مقابل کره جنوبی غافلگیر شدید، عنوان کرد: اگر حرف‌های من را خوب گوش می‌کردید می‌دانستید در این بازی غافلگیر نشدیم و کره سورپرایزی برای ما نبود.من به طور آگاهانه و عامدانه در خط حمله بازیکنان بیشتری را به کار گرفتم و از هافبک‌ها کم کردم دلیلش این بود که می‌خواستیم با کیفیت بهتری حمله کنیم. اما وقتی دیدیم تعادل تیم بهم خورد این روش را تغییر دادیم. دوباره تأکید می‌کنم ما به خاطر این از هافبک‌های وسط زمین کم کردیم تا در خط حمله بازیکنان بیشتری داشته باشیم اما در نیمه دوم با تغییری که دادیم بازی را کنترل کردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا